חג הצביעות והחושך - חנוכה מידי שנה נחגג בישראל חג אלילי פגני מביך במיוחד אשר נקרא - חנוכה
בחג אלילי זה תושבי ישראל ידליקו נרות חנוכיה וישקרו על הנרות בלי בושה (ובעיקר בלי דעה) כי אלהי ישראל כביכול ציוה אותם להדליק את הנרות
זאת אף כי אף לא אחד מהם יוכל להצביע איפה בדיוק אלהים ציוה על ישראל להדליק נרות חנוכה
וזאת אגב בדיוק כמו הדלקת נר שבת ביום שישי אשר גם עליו האספסוף בישראל משקר מידי שבוע שאלהי ישראל ציוה לעשות כך - אף כי אחד מעולם לא קרא בשום מקום שאלהים ציוה כך
בחג הצביעות חנוכה הבוגדים מברכים כך:
״ ברוך אתה ה אלהינו מלך העולם אשר קדשנו במצוותיו וציוונו להדליק נר של חנוכה ״
מאחר ואלהי ישראל בשום מקום לא ציוה להדליק נר חנוכה יש לשאול אל מי בדיוק פונים הבוגדים והצבועים בברכה זו
שהרי אם יהוה אלהי ישראל מעולם לא ציוה להדליק נרות חנוכה (או נר שבת) אז נותר רק להניח כי בבורותם האספסוף מפנים את ברכתם לאלהים אחר אשר כן ציוה אותם להדליק את הנרות
אם אתה סקרן לדעת אילו חגים (מועדים) יהוה אלהי ישראל באמת ציוה פתח את ספר התורה (תורה אשר היא לא יהודית ואשר אין בה שום זכר לרבנים או ליהודים) בספר שמות פרק שנים עשר
וכן בספר ויקרא פרק עשרים ושלשה
וכן בספר במדבר פרק עשרים ושמונה וגם הפרק אחריו
בשום מקום בתורת ישראל לא נמצא חג חנוכה או חג פורים או ל״ג בעומר - אלה הם חגים זרים אשר הוסיפו הכמרים היהודים הנקראים רבנים אשר האמינו כי הם באותה עמדה קדושה בדיוק כמו הבורא המאפשרת להם להמציא חוקים וחגים חדשים
בתורה חג הוא חוק ורק אלהי ישראל יהוה מחוקק חוקים לבני ישראל בתורה כי הוא האדון ולבני ישראל אין אדוני בשר ודם - זו כל הנקודה בהוצאתם ממצרים - הוצאתם מעבדות לבשר ודם
מקורו של חג חנוכה הפגני
חנוכה מוזכר לראשונה בספרי תעמולה
הידועים בתור ספרי המקבים [מכבים]
אשר חלקם נכתבו ביוונית ושם מספרים לנו על דמות
הנקראת - יהודה המכבי
לפי ספרים אלה יהוד׳לה כרת ברית עם אויבי ישראל הרומאים בשם כל עם ישראל עד סוף הדורות כאילו יהוד׳לה היה אלהי ישראל
רק לאלהי ישראל יש את הסמכות המוסרית לחוקק חוק עד סוף הדורות - ולעומתו לבני האדם הקטנים והמושתנים למטה אין סמכות כזו וכל אדם אשר חושב שיש לו את הסמכות האלהית לכרות בריתות בשם כל הדורות ולחוקק חוקים לבני ישראל עד סוף הדורות - סובל משגעון גדלות וחושב שהוא שווה ערך לאלהים
ספרי המקבים מספרים כי לאחר שהפוליטיקאי יהודל'ה כביכול כבש את העיר ירושלים הוא הלך ובנה מזבח בבית מקדש זר פגני - כלומר לא באהל מועד
לפי תורת ישראל אהל מועד הוא בית המקדש הנצחי של ישראל וכל סיפור אחר ששמעתם על בתי מקדש ראשון ושני מבוסס על שקרים ותעמולה של הכת הפרושית
בכל מקרה באותו בית מקדש פגני חגג יהוד׳לה באיחור את חג הסוכות
ואז בשגעון גדלות של פוליטיקאי מדופלם יהוד׳לה החליט כי מעתה והלאה כל עם ישראל חייב כן כן חייב לחגוג חג סוכות שני כמו יודל׳ה - כדי לזכור ולהנציח לכל הדורות את יהודל׳ה אשר כרת ברית עם הרומאים
וחכו שתשמעו מה בדיוק ברית זו אומרת... הברית שהאספסוף בישראל חוגג מידי שנה בחג החנוכה
בשלב כלשהו בהמשך הדורות האספסוף החל לקרוא לאותו חג סוכות שני - חנוכה ומאז גם הספיק לשכוח שחנוכה זה למעשה חג סוכות שני
חנוכה הוא חג אשר פקד פוליטיקאי בשם יהודה כדי להנציח את שמו עד סוף הדורות ואותו פוליטקאי אשר האספסוף חוגג כאילו היה גיבור ישראל היה למעשה בוגד שפל אשר הכניס את כלל עם ישראל לתוך ברית עם השטן -ברית עם הרומאים
אדלג פה על הניתוח איך סופגניות החג מעוצבות בצורת ציצי של אשה כפי שאוזני המן של פורים (עוד חג פגני) מעוצבות כאיבר מינה של אשה וניגש ישר אל המקור של חנוכה ונראה איזו ברית כרת יהודל׳ה עם השטן הרומאי
ספר מכבים ב׳ פרק י׳ - מקור חג חנוכה:
״ ויחוגו חג לה' שמונת ימים (באיחור) כימי חג הסוכות ויזכרו את הימים מקדם בחגגם את חג הסוכות בהרים ובמערות...
ויקחו ערבי נחל וכפות תמרים (כפי שעושים בחג הסוכות) וישירו שיר שבח והודיה לה‘ אשר נתן להם עוז ותשועה לטהר את בית מקדשו
👈 ויעבירו קול בכל ערי יהודה (פקודה מהפוליטיקאי יהודה) לחוג את החג הזה מדי שנה בשנה ״
יהודה כורת ברית עם הרומאים: (שים לב לחנופה לרומאים)
״ וישמע יהודה את שמע אנשי רומא כי אבירי לב המה ונותנים יד לחפצי אהבתם וכורתים ברית למבקשי שלומם וכי עצמו במאוד מאוד...
...ויבחר יהודה את אאופולימוס בן יוחנן בן הקוץ ואת ישוע בן אלעזר וישלחם לרומא להקים ברית אהבה ושלום אתם...
ויישאו את רגלם וילכו מהלך רב עד בואם לרומא ויבואו לפני זקני העם [של רומא] ויאמרו יהודה המכבי ואחי ועם היהודים שלחונו אליכם להקים ברית שלום אתכם ״
פרטי הברית עם רומא:
״ וזאת משנה הספר אשר כתבו על לוחות נחושת וישלחו אותו ירושלימה להיות להם לזכר הברית:
[👈 כך נכתב על לוחות הברית עם רומא: 👈️️]
יצו ה את ברכתו שלום לעם רומא…ולעם יהודה גם בים וגם ביבשה וחרב לא תעבור בארצם עד עולם (ברית נצחית כאילו יהודה הוא אלהים)
👈 אולם כי תקרה מלחמה ברומא או בכל ארץ ממשלתם או בארץ בעלי בריתם יעזרו אותם היהודים באמת ובתמים כפי מצב הדבר ״
בברית זו אשר נכתבה על לוחות ברית - הפוליטקאי יהודה מתחייב לקיסרי רומא לשלוח את מיטב הבנים של ישראל להלחם במלחמות אשר לא להם ולמות עבור רומא בכל מקום בעולם בו רומא צריכה שידממו בשבילה
ולמי שזה לא ברור עדיין - לא רק שיהוד׳לה המכבי הטמיע את עם ישראל כעבדיה הנצחיים של הממלכה הרומאית
אלא גם התחייב בשם עם ישראל עד סוף הדורות לבוא להלחם ולמות עבור רומא כמו שכירי חרב בכל מקום בעולם לפי פקודת הרומאים - עם ישראל מחויב בברית זו לשלוח בנים ברגע שהקיסר הרומאי שורק להם כמו לכלבים לבוא ולהלחם
ואת התועבה והפשע הללו האספסוף בישראל חוגג מידי שנה בחג החנוכה
ואם זה לא מספיק גרוע הוסיפו הרבנים הרשעים חנוכיה בעלת תשעה קנים כדי להגחיך את מנורת המקדש בעלת שבעת הקנים - הכל כדי לנתק את עם ישראל משורשיו האמיתיים
ואם זה לא מספיק גרוע האספסוף הנבער מברך על נרות החנוכיה הטמאה בכל שנה ומשקר כי אלהי ישראל ציוה לעשות כך
בפועל האספסוף הנבער בישראל מקדש לו את יהודל׳ה כאלהים ומנציח בחג הפגני חנוכה את ברית החושך עם הרומאים - להיות להם עבדים לנצח
HebrewsBook.com
👈 אולם כי תקרה מלחמה ברומא או בכל ארץ ממשלתם או בארץ בעלי בריתם יעזרו אותם היהודים באמת ובתמים כפי מצב הדבר ״
בברית זו אשר נכתבה על לוחות ברית - הפוליטקאי יהודה מתחייב לקיסרי רומא לשלוח את מיטב הבנים של ישראל להלחם במלחמות אשר לא להם ולמות עבור רומא בכל מקום בעולם בו רומא צריכה שידממו בשבילה
ולמי שזה לא ברור עדיין - לא רק שיהוד׳לה המכבי הטמיע את עם ישראל כעבדיה הנצחיים של הממלכה הרומאית
אלא גם התחייב בשם עם ישראל עד סוף הדורות לבוא להלחם ולמות עבור רומא כמו שכירי חרב בכל מקום בעולם לפי פקודת הרומאים - עם ישראל מחויב בברית זו לשלוח בנים ברגע שהקיסר הרומאי שורק להם כמו לכלבים לבוא ולהלחם
ואת התועבה והפשע הללו האספסוף בישראל חוגג מידי שנה בחג החנוכה
ואם זה לא מספיק גרוע הוסיפו הרבנים הרשעים חנוכיה בעלת תשעה קנים כדי להגחיך את מנורת המקדש בעלת שבעת הקנים - הכל כדי לנתק את עם ישראל משורשיו האמיתיים
ואם זה לא מספיק גרוע האספסוף הנבער מברך על נרות החנוכיה הטמאה בכל שנה ומשקר כי אלהי ישראל ציוה לעשות כך
בפועל האספסוף הנבער בישראל מקדש לו את יהודל׳ה כאלהים ומנציח בחג הפגני חנוכה את ברית החושך עם הרומאים - להיות להם עבדים לנצח
HebrewsBook.com

תגובות