לגבי ספר יהושועסגנון הדיבור של הדמות המתחזה להיות יהוה בספר יהושוע המזויף שונה מהותיתמסגנון הדיבורבתורת ישראל
לגבי ספר יהושוע
סגנון הדיבור של הדמות המתחזה להיות יהוה בספר יהושוע המזויף
שונה מהותית
מסגנון הדיבור
בתורת ישראל
כדי לשים לב לזה תצטרך לסמן את דברי הבורא בתורת ישראל ולהתרגל אל סגנון הדיבור שלו
אחר כך יהיה לך קל לראות איך המחבלים אשר זייפו את כל ספרי התנך אחרי תורת ישראל ניסו לחקות את סגנונו אך זה לא ממש יוצא להם טוב והם מתבטאים באופן שונה
זה די ברור כי אין מדובר באותה רוח אלהית אלא במתחזים
שים לב בספר יהושוע להר גרזים אשר מופיע לפני כן אך ורק בספר החבלה המזוייף דברים
דברים יא
וְנָתַתָּה אֶת הַבְּרָכָה עַל הַר גְּרִזִים וְאֶת הַקְּלָלָה עַל הַר עֵיבָל
יהושוע ח
וְכׇל יִשְׂרָאֵל וּזְקֵנָיו וְשֹׁטְרִים וְשֹׁפְטָיו עֹמְדִים מִזֶּה וּמִזֶּה לָאָרוֹן נֶגֶד הַכֹּהֲנִים הַלְוִיִּם נֹשְׂאֵי אֲרוֹן בְּרִית יְהוָה כַּגֵּר כָּאֶזְרָח חֶצְיוֹ אֶל מוּל הַר גְּרִזִים וְהַחֶצְיוֹ אֶל מוּל הַר עֵיבָל כַּאֲשֶׁר צִוָּה מֹשֶׁה
ואגב הרפש של הר גרזים
מצויין שוב בספר שופטים ט
וַיַּגִּדוּ לְיוֹתָם וַיֵּלֶךְ וַיַּעֲמֹד בְּרֹאשׁ הַר גְּרִזִים
שים לב מה כביכול בני ישראל אמרו ליהושוע בספר יהושוע א
כָּל-אִישׁ אֲשֶׁר-יַמְרֶה אֶת-פִּיךָ
וְלֹא-יִשְׁמַע אֶת-דְּבָרֶיךָ
לְכֹל אֲשֶׁר-תְּצַוֶּנּוּ
יוּמָת
האם אתה מרגיש בנוח עם הנאמר
באילו מקרים לפי תורת ישראל
מותר להמית אדם
שים לב כי ספר החבלה יהושוע חוזר שוב על הרעיון החדש והרודני מספר החבלה דברים בו יש רודן אשר כל מי שלא מציית לו מומת ללא קשר לפשעו
כלומר ספר יהושוע ממשיך את הרעיון של רודן אדם על ישראל אשר התחיל בספר דברים להוריד את תודעת בני ישראל לקבל על עצמם שלטון אדם כאלהים
בתורת ישראל העם מצווה ללכת במצוות הבורא ולא המצוות האדם
רק במקרים מאוד מסויימים הבורא מצווה עונש מוות לאדם כגון אם רצח מישהו אחר בזדון
והנה פתאום החל מספר דברים חובה להרוג את מי שלא ישתחווה לשלטון האדם
בתורת ישראל אהרן המשיח מופקד על ניהול המקדש וארון הברית
הוא בעל הסמכות להחליט לאיפה הארון הולך והזר הקרב יומת
אך בספר יהושוע ג המשיח מזרע אהרן נעלם כלא היה והניהול עובר אל הדמות המתחזה להיות יהושוע
וַיֹּאמֶר יְהוֹשֻׁעַ, אֶל-הַכֹּהֲנִים לֵאמֹר, שְׂאוּ אֶת-אֲרוֹן הַבְּרִית, וְעִבְרוּ לִפְנֵי הָעָם
אחר כך יש שחזור בספר יהושוע של נס חציית הים מתורת ישראל אך הפעם יהוה לא שם ולא פקד את יהושוע לעשות נס אלא יהושוע על דעת עצמו מבצע ניסים
וַיַּעַמְדוּ הַמַּיִם הַיֹּרְדִים מִלְמַעְלָה קָמוּ נֵד-אֶחָד
מי שזייף את ספר יהושוע ביקש לשחזר את רוח התורה כדי שהקורא ירגיש שהספר הוא המשך טבעי לתורה
הנה עוד דוגמא לניסיון עלוב של הזייפנים לשחזר את רוח התורה
יהושוע ד
וַיֹּאמֶר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, לֵאמֹר: אֲשֶׁר יִשְׁאָלוּן בְּנֵיכֶם מָחָר אֶת-אֲבוֹתָם לֵאמֹר, מָה הָאֲבָנִים הָאֵלֶּה
שמות 12
וְהָיָה כִּי יֹאמְרוּ אֲלֵיכֶם בְּנֵיכֶם מָה הָעֲבֹדָה הַזֹּאת לָכֶם
ושוב ביהושוע ה
שַׁל-נַעַלְךָ מֵעַל רַגְלֶךָ, כִּי הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה עֹמֵד עָלָיו, קֹדֶשׁ הוּא; וַיַּעַשׂ יְהוֹשֻׁעַ, כֵּן
שמות 3
שַׁל נְעָלֶיךָ מֵעַל רַגְלֶיךָ כִּי הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה עוֹמֵד עָלָיו אַדְמַת קֹדֶשׁ הוּא
בתורת ישראל במלחמה יהוה פוקד לתקוע בחצוצרות הכסף
אך בספר יהושוע ו הדמות המתחזה ליהוה משנה זאת ומצווה לתקוע בשופר במקום בחצוצרות בכיבוש הארץ
וַיַּשְׁכֵּם יְהוֹשֻׁעַ, בַּבֹּקֶר; וַיִּשְׂאוּ הַכֹּהֲנִים, אֶת-אֲרוֹן יְהוָה. ו,יג וְשִׁבְעָה הַכֹּהֲנִים נֹשְׂאִים שִׁבְעָה שׁוֹפְרוֹת הַיֹּבְלִים, לִפְנֵי אֲרוֹן יְהוָה, הֹלְכִים הָלוֹךְ, וְתָקְעוּ בַּשּׁוֹפָרוֹת
במדבר י
וְכִי תָבֹאוּ מִלְחָמָה בְּאַרְצְכֶם עַל הַצַּר הַצֹּרֵר אֶתְכֶם וַהֲרֵעֹתֶם בַּחֲצֹצְרוֹת וְנִזְכַּרְתֶּם לִפְנֵי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם וְנוֹשַׁעְתֶּם מֵאֹיְבֵיכֶם
שים לב איך הנוכלים הכינו את הקרקע בספר להכנסת חוקים חדשים ביהושוע ח
וַיִּכְתָּב-שָׁם, עַל-הָאֲבָנִים--אֵת, מִשְׁנֵה תּוֹרַת מֹשֶׁה
שאל את היהודים
לגבי הפסוק ביהושוע ח
אותו --הם-- מקדשים
ואיך זה מסתדר עם
תורה שבעל פה
לֹא-הָיָה דָבָר, מִכֹּל אֲשֶׁר-צִוָּה מֹשֶׁה--אֲשֶׁר לֹא-קָרָא יְהוֹשֻׁעַ, נֶגֶד כָּל-קְהַל יִשְׂרָאֵל וְהַנָּשִׁים וְהַטַּף, וְהַגֵּר, הַהֹלֵךְ בְּקִרְבָּם
לפי תורת ישראל
יש נפש רוח וגוף
אין כזה דבר נשמה לפי הפירוש היהודי אלא יש נשמת חיים נשימה של אויר
המושג נשמה כמוכר לנו היום מופיע לראשונה בספר המזוייף דברים ושוב ביהושוע יא מה ששוב מסגיר את הספר כי העתקות ספרותיות של הזייפנים כוללות גם את השקרים
תגובות