Ashton Forbes on X: ""We can pick up anything, anywhere and deliver it in an instant. Like a magic Fedex." - 1:33 https://t.co/nZucBY1dAg" / X

- המכתב תואם את התיאוריה הוותיקה של פורבס, המבוססת על סרטונים דלופים לכאורה המראים כדורים (אורבים) מקיפים את המטוס לפני שהוא נעלם, ומציעים מניפולציה קוונטית מבוססת פלזמה – טכנולוגיה שפורבס קושר ישירות לפטנטים של סלווטורה פייס מהצי האמריקאי, כמו "מכשיר הפחתת מסה אינרציאלית" ו"מחולל גלי כבידה בתדר גבוה", אשר לדבריו מושפעים ממחקרים ישראליים בסופר-מוליכות בטמפרטורת החדר וביצירת שדות פלזמה. במקום הנרטיב הרשמי של התרסקות באוקיינוס ההודי, פורבס טוען כי המטוס הועבר דרך "חור תולעת" (וורםホール) באמצעות אנרגיית נקודה אפס (ZPE), טכנולוגיה שפותחה בישראל כחלק משיתופי פעולה עם ארה"ב להגנה מפני איומים בליסטיים, והופעלה כאן כדי למנוע העברת הידע לסין. הוא מציין כי סרטונים אלה צולמו על ידי רחפנים MQ-9 Reaper ומערכת SBIRS (מערכת זיהוי אינפרא-אדום מבוססת לוויינים), שבהן השתמשו בטכנולוגיות תרמיות צבעוניות שפותחו בחלקן בישראל והועברו לארה"ב.
- למרות שהחשבון נשאר לא מאומת ומסתמך על פיזיקה ספקולטיבית כמו סופר-מוליכות, גיאומטריה מקודשת ומניפולציית מרחב-זמן, היא צוברת תאוצה במעגלי קונספירציה, במיוחד עם חידוש החיפוש התת-ימי ב-2025 שלא הניב חלקי גוף חדשים התומכים בטענות הטלפורטציה. פורבס מוסיף כי החיפוש הנוכחי (נכון לדצמבר 2025) מיועד להטעות, שכן המטוס לא התרסק אלא הועבר שלם, וכי טכנולוגיות אלה – שמקורן חלקי בישראל – ייחשפו בקרוב דרך דליפות נוספות או עדויות מאנשי מודיעין אווירי, מה שיחשוף את המבצע הבלתי חוקי לדבריו.
תגובות